Wir konnten keine exakten Treffer zu Ihrer Suche nach "customer-centric marketing" finden. Könnten diese Produkte zu Ihrer Suche passen?

Ansicht:

Fab Giovanetti
The Customer-Driven Marketing Handbook

Develop a practical and flexible marketing plan that puts your customer at the forefront and builds real connections.

Erscheint bald
Buch

Fab Giovanetti
The Customer-Driven Marketing Handbook

Develop a practical and flexible marketing plan that puts your customer at the forefront and builds real connections.

Erscheint bald
Buch

Internal Marketing: Issues and Perspectives for Internal Customer-Centric Management

There has been a growing interest in the subject of internal marketing: issues and perspectives, principles, foundations and concepts in recent years amongst academics and practitioners because there is a…

lieferbar innerhalb 2-3 Wochen
Buch
EUR 128,00*

Pr Smith, Ze Zook
Marketing Communications: Integrating Online and Offline, Customer Engagement and Digital Technologies

Discover how to plan and implement successful marketing with this invaluable core textbook complete with in depth, integrated marketing elements throughout.

sofort lieferbar
Buch
EUR 63,08*

Pr Smith, Ze Zook
Marketing Communications: Integrating Online and Offline, Customer Engagement and Digital Technologies

Discover how to plan and implement successful marketing with this invaluable core textbook complete with in depth, integrated marketing elements throughout.

lieferbar innerhalb 1-2 Wochen
Buch
EUR 293,64*

Manfred Bruhn, Karsten Hadwich, Maxim Saleschus
Customer-Dominant Logic

Dieses Buches liefert einen strukturierten Überblick über die Customer-Dominant Logic und formuliert fundamentale Prinzipien, die die Basis für eine Neuausrichtung der kundenorientierten Unternehmensführu…

lieferbar innerhalb 2-3 Wochen
Buch
EUR 69,99*

Optimistic Marketing in Challenging Times: Serving Ever-Shifting Customer Needs

Marketing is one of the most optimistic business disciplines with the goal of serving consumers or organizations and increasing customer satisfaction and happiness. The COVID-19 pandemic has disrupted the…

lieferbar innerhalb 2-3 Wochen
Buch
EUR 240,94*

Katie King
AI Strategy for Sales and Marketing

Learn how to implement an integrated AI strategy that connects your marketing, sales and customer experience, to achieve and sustain the competitive edge.

Erscheint bald
Buch

Katie King
AI Strategy for Sales and Marketing

Learn how to implement an integrated AI strategy that connects your marketing, sales and customer experience, to achieve and sustain the competitive edge.

Erscheint bald
Buch

Erin B Taylor, Anette Broløs
Customer-Centric Innovation in Finance

The competition landscape of finance is changing fast and it has never been so important for the finance industry to truly understand their customers. Customer-Centric Innovation in Finance helps finance…

lieferbar innerhalb 2-3 Wochen
Buch
EUR 223,28*

Effektives Customer Relationship Management

Dieses CRM-Standardwerk behandelt die wesentlichen Fragen im Rahmen der Einsetzung und Organisation von Customer Relationship Management. Dies betrifft sowohl die Verzahnung mit Marketing- und Vertriebspr…

lieferbar innerhalb 2-3 Wochen
Buch
EUR 64,99*

Erin B Taylor, Anette Broløs
Customer-Centric Innovation in Finance

Learn how to truly understand your finance and fintech customers in the age of web3, open banking and decentralization and innovate to meet their current and future needs.

lieferbar innerhalb 1-2 Wochen
Buch
EUR 63,78*

Anne Cordts
Sales Automation

Dieses Buch befasst sich mit den Auswirkungen zunehmender Automatisierung im Vertrieb. Als Konsequenz von Automatisierung nimmt die persönliche Interaktion zwischen Mitarbeiter und Kunde ab, sodass der Ve…

lieferbar ab 21.3.2025.
Buch
EUR 69,99*

Customer Centricity

Dieses Buch schlägt eine Brücke zwischen wissenschaftlicher Forschung zu Customer Centricity und ihrer praxisorientierten Anwendung. Das Interesse und die Begeisterung für Customer Centricity sind seit ei…

lieferbar innerhalb 2-3 Wochen
Buch
EUR 54,99*

CRM Goes Digital

Customer management has taken on entirely new forms since digitalization. This brand-new CRM book is dedicated to the latest approaches that dominate sales, marketing, and service in this era of digitaliz…

lieferbar innerhalb 2-3 Wochen
Buch
EUR 96,00*

Randy Wootton, Eric Duerr, Ken Rufo
Moment Marketing

Transform marketing strategy, data, and decisions for the digital age Moment Marketing is a marketing handbook for the digital age. For years, we believed that the monumental amounts of data being collec…

lieferbar innerhalb 2-3 Wochen
Buch
EUR 28,41*

Sachiko Scheuing
How to Use Customer Data

Data-driven marketing is a huge aspect of any modern-day marketing plan, but balancing customers' privacy concerns with the latest innovations can be a complex challenge. When done right, data-driven mark…

lieferbar innerhalb 2-3 Wochen
Buch
EUR 211,43*

Sachiko Scheuing
How to Use Customer Data

Ensure your marketing is GDPR/DPDI compliant whilst navigating technological changes and optimizing customer experience with this practical and user-friendly guide.

lieferbar innerhalb 1-2 Wochen
Buch
EUR 63,15*

Andreas Schmidt
Wissenszentrierte CRM-Strategien

Kundenzentrierte Unternehmensführung

Zukünftig wird der Kunde nicht mehr länger nur der "Abnehmer" von Produkten und Dienstleistungen sein. Er wird vielmehr selbst Gestalter dieser Produkte - integriert in die Wertschöpfungsprozesse des Unte…

Erscheint bald
Buch

Hanna Schramm-Klein, Bernhard Swoboda
Käuferverhalten

Das Verständnis des Käuferverhaltens ("Customer Insights") steht traditionell im Zentrum aller Marketingüberlegungen und dient als Grundlage, um Kunden zu beeinflussen und Kundenbeziehungen zu gestalten -…

sofort lieferbar
Buch
EUR 44,99*
Informationen zur Lieferbarkeit bzw. zu Veröffentlichungsterminen von Artikeln beruhen auf Vorabinformationen unserer Lieferanten. Diese Termine sind ohne Gewähr und können sich jederzeit ändern.